Özel hastanedeki doktor da bana doğumu burda düşünürsen seni 10 Aralık da sezeryane alırız demişti. Devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum ama 10 unda yarın muayene olucam bakalım ne derler bebek iri olduğu için devlet hastanesi de sezeryane alacak öyle görünüyor.