Merve2407 bence o hissi ogrenmesen daha iyi. Ne kadar az sey bilirsen o kadar az korkarsin. Ben dogum hakkinda pek bisey bilmiyorum. Sadece doktoruma dogum sancisi gelince nasil anlayacagim diye sormustum, o da sancin basladiginda anlamaman mumkun olmayacak demisti. Tek bildigim bu. Hic merak etmiyorum da. İnsanlik tarihinde ilk dogum yapan kadin ben olmayacagm sonucta. Abartmaya gerek yok diyorum😊