Naime_ulger Merhaba kızlar haftaya çatı muayenesi olacağım hiç olmadım nekadar sürüyo ve çok acıyomu😢
Akademisyenanne Naime_ulger rahat olmanizi tavsiye ederim. Saniyelik bir muayene zaten. Kendinizi kasarsanız agriyabilir. Ben gecen hafta muayene oldum. Aciklik var mi diye bakilirken catımı da yokladi doktor. Hic kasmadim da acimadi da.
37aysgl Naime_ulger az önce oldum canım rahat olursan acımıyo e tabi başta kendini kasıyosun otomatikmen yanıyo biraz rahat olman gerek 😊
tugbadm Akademisyenanne merhabalar geçen hafta oldum dediniz ya lekelenmeler oldumu sizde muayeneden sonra olduysa ne kadar sürdü acaba
Akademisyenanne tugbadm bende lekelenme olmadi. Bazilarinda leke olabiliyormus muayene sonrasi. Normalmis leke olmasi. Bana oyle dediler.