Selam kızlar. Bugün öğleden sonra nişanım geldi. Ufaktan sızı gibi başlayan sancılarım bel ağrısıyla birlikte şiddeti artınca sıcak duşumu alıp hastaneye geldim. Yatış aklımda hiç yoktu. Kontrol olsun neymiş bunlar doğum habercisi mi diye gelmiştim ki. Nst ve muayene sonucu 1cm açıklıkla yatış verdi doktorum. Ben aslında eve gitmek istedim sancılarımı evde çekmek için. Ama doktorum biraz garanticidir. Müsade etmedi. Şimdi eşimle hastane odamızda beklemekteyiz. Bana dua edin. Tez zamanda oğlunu kucağıma alayım. 00 itibari ile tam 40 haftalığız ☺️