Zeppp sicak bir dus alin, eksikleriniz varsa gozden gecirin😊 sancilariniz duzenli olarak artarsa doktora gidin. En guzeli hastane yakinsa dogumu evde beklemek. Merdiven inip cikabilir, yuruyus yapabilirsiniz. Hastanede beklemek cok stresli. Bir de gelip gidip aciklik var mi diye bakiyorlarmis🤦🏻♀️