Sello34 Hanımlar bildiğiniz gibi hamilelikte tüy sorunu var. Tabi karnımız büyüyünce ihtiyaçları karşılayamamak 🤭 kendimiz yapınca kuaför kadar acı vermiyoruz bu yüzden bölgesel anestezi önerir misiniz kullanan var mı
TwinsmomDA Sello34 ay bunun yüzünden rüyamda tavuk gibi kıllanmışım bugün. 😂😂 emla diye bi krem var ama hamilelikte problemmi bilmiyorum