Salı günü sancıyla başlayan gündü yalancı sancıdır diye önemsemedim daha da sıklaştı yine de gitmiycem hastaneye dedim Çarşamba dayanamayıp sabah erkenden hastaneye gittim poliklinik de sıra bulamadım sancım var diye acilden girdim açıklığıma baktılar açıklık yok Nst ye bağlayacaklarken bayıldım. Meğerse plesanta yerinden ayrılmış doktorların tabiri ile plesanta dekolman doktor geldi acil sezeryan dedi 2 dk içinde ameliyathane ve genel anestezi ile bayıldım uyandırmaya çalışıyorlar bir yandan gözlerimi açtım titriyordum gözlem odasına alındım kardeşim herkese haber vermiş doğuma alındığımı kimse bişey söylemiyor bebeğim diyorum nerde küvezde diyorlar doktorum ikimizide ölümden döndürmüş bebek içerde oksijensiz kalmış benim içerde kanama başlamış. ALLAH oğlumla bana bu hayatı yeniden bağışlamış ona binlerce şükürler olsun. Şuan hastanedeyiz daha iyiyiz. ALLAH tüm doğum yapıcak annelerin yardımcısı olsun 🙏🏻