Gamm Arkadaşlar 30+5 ikiz hamileyim iki gündür vajinamın üst kısmında hareket ediyorlar resmen normal mi karnım aşağı mı iniyor bilemiyorum. Resmen bacak aramda sürekli kıpır kıpır
Esraygtf Gamm haftalardırr öyle resmen kasıklarımda bacaklarımda falan hissediyorum 38 oldum kanalda bile değil..
Gamm Benim bi kız bi erkek hangisinin neresi vurup duruyor bende bilmiyorum 😂 aman erken doğum filan olmasında vursunlar artık napayım:) [silindi] Leyla_Alexandra Aaa111- Esraygtf aysenur4
Aaa111- Benim de öyle oluyor sanki orda atıyor bişeyler genelde erkek çocuğunda olurmuş 38 haftalık olduk bizde
Leyla_Alexandra Benimde öyle canım .. doktoruma söyledim bana normal her yerde hareketlerini hissedeceksin dedi erkek bebek bekliyorum bu Arada
Esraygtf Gamm yok canım bu bi erken doğum belirtisi değil kafa kanalda değilse korkmana gerek yok 30. Haftada artık yerleri baya daralmıs oldugu icin cok normal oralarda hissetmen