Canım kasıntı olması normal göğüste kasıntı olması sut kanallarının kendini geliştirdiği icin dışa da yansıma yapıyormuş ayrıca göğüslerin büyüyo insanda kasıntı oluyor bende de vardı doktorum çok normal olduğunu söyledi ama fazla kaşımamakta çalış vücut kremi kullan hafifletiyor kasıntıyı 😊