Kızlar normalde klozet hic kullanmam sevmemde yapamam yani. Sürekli alaturka olan kullanıyodum smdi karnım büyümeye başlayınca zorlanıyorum. Ama klozet de çok özür dilerm büyük çişimi yapamıyorum . 🙇Napacagımı bilemedim. Bi zararı olurmu alaturka olan acaba hala kullanıyormusunuz ?