Kızlar cumartesi günü kontrolüm vardı ve şeker yüklemesi vardı. Cuma gece 12 den sonra yemek yemedim içmedim. (gece uyanıp yarım bardak su içtim ) Aç karnına 50 mg yükleme yapıldı. Doktoruma demedim aç olduğumu unutmuşum. Sonuç aç karnına yükleme ile 168 cıktı. Doktorum yüksek dedi. Aç karnına verdigimi söyledim . O zaman salı günü kesinlikle aç karnına 100 mg yüklenecek dedi. Şimdi benim merak ettiğim ben aç gittim direk şekerli suyu içtim yüksek çıkması normal değil mi bi yanlışlık yok demi testte.