Rmys_krck2534 21 haftalık hamileyim,yaklaşık iki haftadır sol göğsümün altında aralıklarla batma hissi oluyo bunu yaşayanınız varmı yada bu konu hakkında bilgisi olan, endişelenmemek istiyorum ama sık aralıklarla olduğu için ister istemez tedirgin oluyor insan😐
_kubranurr_ Rmys_krck2534 bendede sagda oluyordu senın haftanda hamd olsun artk olmuyor ama artk egılemıuorum 23+5🙏🏻
Melisa_28 Kaburga ağrısı olabilir ve bu durumun gayet normal olduğunu söylüyor doktorlar bende çok çektim o haftalarda göğüs altındaki batma ve ağrılardan
Rmys_krck2534 Eded Zeynebin_annesi Doktoruma söylicem bu ayki kontrolde, eğerki normal bi durum olduğunu söylerse sıkıntı etmem ama doktora gitmemi isterse mutlaka giderim ihmal etmem🤗