Secglll 36+5 günlük hamileyim vee bebeğim bugün çok fazla harekeli çok baskı hissediyorum normal mi acaba
Baybayy Benim de bu hafta öyleydi doktoruma sordum. Her zaman bebegin hareketli olmasi iyi oldugunu gosterir dedi. Icin rahat olsun yani