Merhabalar.henüz 9.haftamda olmama rağmen kalça kısmından kasılma mi diyeyim şiddetli bir ağrı oluyor yürürken de çok canımı acıtıyor.ilk gebeliğimde de olmuştu ancak bu sefer çok erken başıma geldi.bu haftalarda olup aynı durumu yaşayanlar var mi?sebebi nedir?