Periii_Ss Hamile oldugumdan beri bulanık görüyorum varmi benim gibi olan ? Ve sonradan gecermi yoksa kalicimi
tiniminianne Periii_Ss Gebelikte olabiliyormuş bende gözlük kullanan birisiyim göz numaram ilerledi zannettim doktorum bu dönemde olur bir kaç ay bekle öyle göz muayenesi yaptır dedi.
Ummugulsum_44 Periii_Ss bende televizyon izleyemiyorum telefonla çok uğraştığımdan sanıyordum ama tek değilmişim yazıları okuyamaz oldum ya
Hiler10 Periii_Ss evet ilk başlarda benimde olmuştu doktorum normal dedi tansiyon düşmesinden oluyordur dedi geçti bayadır yok şükür
GMZDGS Bende de var malesef gözüm bozuldu sanıyodum ama belkide bozulmuştur tvdeki alt yazıları okuyamıyorum 😞😞
Periii_Ss Burciny nolacak halimiz hamileligi dümdüz pürüssüz sorunsuz geçiren varmı çok merak ediyorum dermişim çünkü yok .😏😅
Burciny Periii_Ss 30 yıllık vücudumu tanıyamaz oldum ben benlikten çıktım ağlamalar alınganlık yorgunluk ağrı sızı uykusuzluk yazarken yoruldum bile 🤣ah bu analık ahh valla dedikleri kadar varmış