Buskprl ben ilk gebeliğimde Aydan Biriye oldum. Bilmiyorum 500 lira verdik geçen yıl, sorun çıktı zaten. Kadın patpat herşeyi söylüyor insan kahroluyor. Şimdikinde Ali ergun a gittik. Bir sorun yoktu, çok Babacan birisi. Birşey çıkınca hamilelere söylerken içim acıyor dior adamcağız Allah razı olsun bizimle çok ilgilendi. Bizim durumumuzda perinatologun bakması şarttı. Sağlık sorunu yoksa bu kadar paralar vermenin hiçbir anlamı yok. Cd de renkli resim de vermesin ne olacak yeter ki yavrular sağlıklı olsun.