Girl_and_mama Ben yarin şeker yuklemesine gidicem ama aç mi yoksa tok mu gitmeliyim hiç bilmiyorum yardimci olurmusunuz ? 😳
GMZDGS Girl_and_mama aç gideceksin cnm açken kan alcaklar içtikten snra alcaklar bide 1 saat snra alcak kanı
Bilgeninannesi Eczaneden glikoz şurubu alacaksınız ve aç gideceksiniz önce aç karnına kan vereceksiniz sonra şurubu içip 1 saat bekleyeceksiniz sonra da öyle kan vereceksiniz ondan sonra kahvaltı yapabilirsiniz 😊