Sbl_U Kızlar merhaba yeni doğan biberon ne aldınız neyi tavsiye edersiniz fikri olan paylaşa bilirmi ilk bebeğim aşırı gazlıydı bundada aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
Sherylady Sbl_U denenmiş bir kaç kişinin tavsiyesi üzerine philips avent aldım. Anti-kolik seti aldım ben ikiz oldukları için 5 parça diye:)
Sbl_U Sherylady onu araştırıyorum bende ama akma yapıyor diye okudum yorumlarda birde aparatı çabuk yıpranıyormuş
Aras-Altay Sbl_U 2 tane küçük büyük avent biberon aldım cam almadım akıtma durumu oluyor diye mika aldım aventin kullanan kişilerden hep mika önerdiler tavsiye ederim 🥰
Natlus Aras-Altay Bende avent mika aldim bu aksam hatta kaynar suda beklettm kuruttum paketleyip hastane cantasina koydum. Bende tavsiye uzerine mika tercih ettim. Cam alanlar memnun kalmamis sanirim ama bence kisiden kisiye degsyor.birde cam bana cok agir geldi.
ceylanonur Aras-Altay mikalarda mikrobik durum oluyor canım mikrop tutuyor kaynatamıyorsun o temizleme jellerine inanmıyorum ben para tuzağı gibi geliyor bana o yüzden en sağlıklısı cam
ceylanonur Sbl_U kullanıyorum tabiki sıfır akıtmaaa hatta büyüğüne geçtik biz inanılmaz memnunum mamayı uzun süre sıcak tutuyor hemen soğumuyor içimi çekimide kolay
Aras-Altay Natlus mikalar kaynatılmaz ama aldığım yer bana özellikle söyledi biberon temizleme jeli aldım bulaşık yıkar gibi öyle yıka kurut dediler sadece içlerinde ki göğüs uçları çıkıyor onlar kaynatılıyor aklında bulunsun canım
Natlus Aras-Altay gunaydin canim kullanim klavuzunda kaynatilmis suda 5 dakika bekletiniz yaziyordu ben oyle yaptim
3406044 ceylanonur dün e bebek teki tüm avent biberonlar ultra Air olarak geçiyordu siz onu mu kullaniyorsunuz