Merhaba arkadaşlar, 25 kasımda reglim 2 gün geçti betama baktırdım 224 çıktı, bugün pembe renklenmem oldu sonra kan gördüm sonra biraz pıhtı, doktora gittim 1 saat oldu, alttan muayene etti ne kese ne bebek göremiyorum şurda bişi var emin değilim salı günü gel rahim duvarın incelmediyse kürtaj yapacm dedi. Hazır olduğum bi gebelik değildi ama üzüldüm açıkçası. Fikri olan cevap verirse sevinirim. Ben kimyasal gebelik mi yaşadım, şuan 6+2 görünüyordu