Gamzeli_03 Mevlude_dmc27 ben yiyenime kendim yaptım ama oğluma yapmadım çok gereksiz geldi zaten kullanılmıyor çok pahalı başka bir ihtiyacını karşıladım onun yerine
SedaSevval10 lohusa takımı ben lcw dan aldım spor şık kumaşı çok güzel tabiki zevk meselesi ben öyle inci taş böcek sevmem ilk doğumumda herşeyim süslüydü belkide hevesimi aldığım için olabilir
Sabirsizanne16 Mevlude_dmc27 ben de burdan bi posttan gördüm instagramda sen.nakisevi diye bir sayfaya yaptırdım.3 parça takımlar 80 90 lira arasında değişiyor.Valla benm tam istediğim gibi hatta daha bile kaliteli geldi.10 günde yolladılar çok memnun kaldım o yüzden yazmak istedim tüm çevreme de önerdim.
Sabirsizanne16 Mevlude_dmc27 mesirme südyeni pierre cardin tavsiye ederim.Atlet henüz bende beğenemedim daraşmalık şeyleri sevmiyorum hepsi çok yapışıyor
Busra5341 Aselikram dm den canim bi gun sonra fln yazdi banada butun sormak istediklerini yaz 😂 cok guzel urunleri ama o kdr paraa veremicem baska yere yaptircam ben ismimizin netlesmesini bekliyorum .