bende serumlarla ve hergün hastaneye giderek geçirdim hamileliğimi doktorum istersen yazayım demişti ama kanser hastalarına kullanılan güçlü bi ilaç olduğunu söylediğinde bebeğim kimyasal almasın diye almamıştım canım 8 buçuk safra kusarak geçirdim ne yesem su bile içsem çıkardım 37 haftalığım 2 haftadır arkadaşım rennie diye çiğneme tableti önerdi çok midem yandığında onu çiğniyorum hem hiç bir zararı yok tavsiye ederim istersen bu ilacı kullanmak yerine onu kullan tabiki en doğrusunu doktorun ve sen bilirsin ☺️