Kızlar yarın son günümüzdü doktorum güzel bir kahvaltı yapıyorsun saat 8de burda ol dedi.Sancılarım vardı ama düzensizdi zaten artıyor ağrılarım ama ufaklık gelmek bilmedi yarın 42.haftamız artık rabbim nasip ederse doğumu başlatacak doktorum insallah dualarınızı istiyorum sezeryana dönmesin doğumum diye..Açıklığım vardı iki parmağa yakın yarın artık tekrar bakılcak yatışım yapılacak suni verilir diye düşünüyorum. heycan endişe korku en çokta ona kavuşacağım için içimde garip bir özlem var.Dualarınızı bekliyorum 🤲🏼🤲🏼🤲🏼