Dilos10 Arkadaşlar dün akşamdan beri göğsümün tam altında göğüs kafesimde sanki kocaman birşey çıkacakmış gibi bi acı var otururken yatarken yürürken çok zorlanıyorum sizlerde de olan var mı acaba?
Furkanrukye Dilos10 benimde devamli oluyor. Kaediyolojiye gittim hamilelikten dolayı bebek sıkıştırıyor dedi doktor başka bi sorun yok dedi ama farkli bişey olabilir diyosan bi gorunmekte fayda vaf
Guguk Dilos10 bebeğin pozisyonundan kaynaklı . Büyük ihtimal ayakları dayamıştır endişe etme hemen hemen herkes aynı şeyi yaşıyor o haftalarda