Gizemabc Merhabalar, 2 sorum var; •gebelikte genelde 1 numara büyüyen ayaklar sonradan eski haline dönüyor mu? • bazılar sezaryenden sonra “her yerim şişti” diyor, gerçekten ameliyat sonrası ödem oluyor mu?
gurcem 3aralık sezeryan oldum 71kıloydum 8aralık bugun 64kıloyum.Ödemler ve hemencecık aldıgın kılolar gıdıyor
Yel282828 Kilo herkeste hemen gitmiyor malesef bünyeye bağlı ama ödem iniyor 1 haftaya feln ayaklarda eskisine dönüyor merak etme