Damla3773 24. Haftma kadar devlete gidiyordum. Ama kurbanlık koyun muamelesi yapıyorlar resmen. 3 4 kişi aynı anda muayene odasına alıyor. Doğru düzgün bilgi vermiyor, ultrasonda göstermiyor, kalp atışı dinletmiyordu. Bi sinirle anadoluya gittim. Hala da oraya devam ediyorum şuan 37+1 deyim. Nurullah Şahin’ e gidiyorum ve çok memnunum. Gerçi hastanedeki tüm kadın doğumcular çok iyiymiş herkes doktorlardan çok memnun. Eskiden devletteki doktorlar da iyiymiş ama şuan ben tavsiye etmiyorum açıkcası.