Merhaba kızlar geçen gün yine post açmıştım beta 6.5 idi doktor 2 gün sonra tekrar test istedi hastaneye gitmeden evde Çok az leke geldi silik bi şekilde hastaneye gittim kan verdim sonuç 2.5 düşmüş gebeliğin sonlanmış kimyasal gebelik dedi eve geldim kanamam başladı çok sancılı bi süreçti çok üzgünüm moralim çok bozuk ilk gebeliğimdi ve Uzun zamandır bebek istiyorduk benim gibi kimyasal gebelik geçirip tekrar gebe kalan varmi varsa ne kadar süre sonra gebe kaldınız lütfen desteğinize ihtiyacım var 🙏