Merhaba hanımlar bu uygulamayı daha yeni kullanmaya başladım. Aranızda emsey hastanesinde Doğum yapmış kimseler var mı memnun kaldınız mı? Doğum yapmak için Özel hastane mi devlet hastanesi mi çok kararsızım fikrini paylaşanlara şimdiden teşekkür ederim