Bp33 İyi akşamlar, sezeryan olacağım ama bugün nişanım geldi. Nişan geldi diye sezeryana alınmam gerekir mi hemen? Yoksa sezeryan gününü bekleyebilir miyim bi sakıncısı olur mu?
Smsmsm Bp33 bence suyun gelmesi sezaryen sebebi nişanın gelmesi durumu değiştiremez diye düşünüyorum . Bende sezaryen olacam doktor gününden önce suyun gelince hastaneye hemen geliyorsun dedi. Nişan la ilgili bisey demedi
Bp33 Smsmsm iki kişiden nişan gelince sezeryana alındığını duydum ama kendi doktorum sıkıntı yok bekleyelim gününü dedi. Ben de sormak istedim başka olan var mı diye😅