Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim doktor kontrolümüze daha 5 gün var belimde kasıklarımda ve karnımda agrılar başladı ara ara oluyor ama hissettiriyor kendini internetten baktığım kadarıyla normal agrılar yazıyor sizinde başınızdan geçtiği acaba bu tip agrılar normaldir umarım ben ara ara tedirgin oluyorum ama çevremden duyduğum kadarıyla da normal agrılar diyorlar sizce peki ??