ElifAda17 Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim. Çok fazla su tüketmememe rapmen çok sık idrara çıkıyorum. Bu haftalarda normal mi? Endişelendim de biraz. Tecrübeli anneler ?
damlazhl ElifAda17 ben de öyleyim. Gece bile 3-4 kez kalkıyorum. İlk bebeğimde de öyleydi sorun yoktu şükür. İdrar yaparken yanma hissi varsa, sık idrar enfeksiyon belirtisi olabilir.
ElifAda17 damlazhl yanma yok sadece çok sık gitmeye başladım endişelendim. Bide bazen bebek hareketlerine sıçrıyorum, sanki çıkacakmış gibi hissediyorum. Daha çok idrara sıkıştığımda