Benimde değerlerim aynı senin gibi vitamin kullanıyorum. Ancak haricinde pekmez yiyorum,sabahları haşlanmış yumurtamı eksik etmiyorum,balık çok sevmiyorum ama haftada 1 yemek için zorluyorum kendimi. Bir de yeşillikler (roka,maydonoz,tere,ıspanak,brokoli) hiç eksik etmiyorum.