Kızlar merhaba. Ben 34+2 haftalık hamileyim. Bugün son 4-5 saattir genital bölgemde ağrı ve acı var. Aslında sabahtan beri kalçamın sol tarafında bir ağrı vardı. Çok spor yapmışsın da tutulmuşsun gibi bir ağrı. Öğleden sonra bu ağrı genital bölgeme de indi. Uzanırken çok sıkıntı yaratmıyor ama otururken ve yürürken çok fena. Hele yürümek çok zor. Ayağımı kaldırıp adım atarken bile canım acıyor. Bu tarz bişey yaşayan var mı? Çok tedirgin oldum.