İlk bebeğim alışverişi tamamladım diye düşünüyorum ama siz de bir bakın istedim eğer eksiğim var ise yazarsanız sevinirim.
12 tane zıbın aldım uzun kol , kısa kol.
isimli hastane çıkışı yaptırdım.
5’li zıbın seti aldım.
3 tane ayaklı tulum aldım.
3 tane 03 ay takım aldım
eldivenlerini, şapkalarını , sadece ayaklı atl pijama aldım bi kaç tane.
havlu takımı aldım bornoz havlu kese vs.
alt açma şeyi aldım 😀
İnce , kalın battaniye aldım. İnce müslin örtü aldım.
10 tane çorap aldım. 15 tane ağız mendili aldım. Küvetini aldım. Bebek çantası, bebek arabası puseti aldim.
bezini , ıslak mendillerini , yumuşatıcısını , deterjanını , bebek bakım ürünlerini ( bebek yağı, şampuanı,pişik kremi, sabunu) aldım.
Daha kendi ihtiyaçlarımı almadım. Sizce eksik birşey var mı almam gereken yeni doğan için ?