Bnbalik Karnımda sertlik oluyor bazen nefes güçlüğü çekiyorum. Sabahları bacak ağrısı ile uyanıyorum siz de ne var ne yok
Sema1994 Bnbalik ck şükür rabbime iyi gecio bazen kaburga agrmdan uyuyamiyrm bazen hic agrm olmuyo yuvarlanip gidiorz ole 😁
Xbebek123 Bnbalik artık oturmak uyumak yürümek iyice zorlaşmaya başladı benim bebiş 40 haftayı beklemez gibi geliyor bakalım 🤔
Glpri Çok fazla sertleşmeye başladı ve rahimin o4da çok hissediyorum nefes alamayacak kadar zorlanıyorum bide kaşık ağrısı çok yaşıyorum yataktan dönmek bile işkence oluyo
Bnbalik Glpri aynıyız sertlik normaldir umarım 😓 kasık ağrısı çok fena uzanıp kalktım mı mahvoluyorum
Bnbalik Sema1994 ben biraz fazla kilo aldım o da beni rahatsız ediyor 74 ile hamile kaldım 90 dayandım
Sema1994 Bnbalik ooooo masallah ya😁 bn 7 8 kilo aldm sadece ve bebegm 1 hafta in5ce 290p gramdi suan 35.4 gunlugm😁