Ursysr Kizlar havalar sogudu malum herkes hasta dogumlar yakin grip falan olunca dogum nasil olur bilgisi olan var mi ?
Smnl Ursysr her akşam zencefili doğruyorum üstüne kaynamış su döküyorum. Ilıyınca limon ve bal ekleyip içiyorum. Hasta olmayız insallah doğum nasıl olur bilmiyorum da en çok emzirme kısmını düşünüyorum 😔
littleangel Ursysr 37 haftalığız, bende dünden beri boğaz ağrısı yanması var 😔limonlu çay içiyorum bitki çayı içmeye korkuyorum ..şu son günleri bi hasta olmadan atlatsaydık🤷♀️
Nur55 Ursysr 35 haftalığım sancılarım var aşırı derecede gribim bugün serum yedim hiç etki etmedi iyileşince girip aşısı yaptırcam bidaha olmamak için çok kötüyüm valla
Yvznannesi Ursysr aynı endişe ben de de var. Lactamil anne çayı aldım ben. İçinde kuşburnu rezene filan var. Bağışıklıgimızı korumamiza yardimci olur
Hatice1017 Öksürüğü yeni atlatmis biri olarak Rabbim şu aralar hicbir hamişe hastalık vermesin insallahhh🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻cok zor oluyor insan acayip tedirgin oluyor🙄🙄bir an once Gecmesi icin neler yapmadım neler yemedim😥😥😥
Ursysr Hatice1017 aminn ben de 2 kez atlattim ilac kullanamayjnca ayri bir zor tavuk suyu corba ictim surekli ve balli limonlu su.. Simdi de yarin esime tavuk aldiricam bol bol tavuk suyuna corba ☺️
Ursysr Smnl zencefilden korktum ben hep hamilelik boyunca emin olamadim bir sakincasi yok sanirim ama ?
Sevda41 littleangel ıhlamur içebilirsin hatta adaçayı da zaten son haftaların hem rahmin yumuşamasına da etki ediyor. Adaçayı içmeye başladım bugün bende 38. Haftamdayım
Ursysr Ben de hasta olmamak icin elimden geleni yapmaya calisiyorum ilik suya bal ve limon karistirip iciyorum vitamin olsun diye her ne kadar mide yanmasindan dolayi limon beni zorlasa da 🙁
Hatice1017 Ursysr Ben onlarin hepsini denedim malesef Hicbiri gecirmedi bende cok şükür andız pekmezinde buldum şifayı simdi gecmesine ragmen hala devam ediyorum tekrarlamasin diye🙄🙄🙄
Smnl Blackcloud zencefilin bir sakıncası yok. Hamilelik sürecinde hep tükettim ki normal bitki çaylarının hiç birini içmiyorum. Ama taze zencefil içtim tozunu içmedim hatta yedim bile zencefili 🙈
Ursysr Yvznannesi Yine de doguma aliyorlar mi bilem var mi acaba ? Herhangi bir sakincasi var midir ki ?
Cansumus Gripseniz ayva yı küp küp doğrayın tuz limon sıkın yiyin yada ayvayı küp küp doğrayın kaynatın ılıyınca bal limon karıştırıp için çok faydası var bu arada 37 haftalığım yeni grip atlattım
Ursysr Cansumus grip degilim ama havalar soguk ve herkes hasta allah korusun dogum aninda gripsek bir sakincasi var mi diye merak ediyorum..
Cansumus Ursysr sezeryan olursan var diye biliyorum Doğum san önce ve sonra üşütmemeye dikkat et canım bol sıvı tüket