Esraygtf Menes canım 174758855 milyon tane baslık acıldı ama neyse 24-28 arası yapılıyor. gazoz gibi bir içecek var içmeden önce aclık kan şekerin ölçülüyor içiyorsun tam 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun 1 saat sonra tekrar. Bazıları 3 kere veriyormus kan ama benden 2 kere aldılar🤷🏼♀️
BeybininAnasi Esraygtf bende bir kere aldılar 🤔 bi de kanımı alana diyorum ki iki defa alınmayacak mı, hayır dedi 😑 acaba hastaneden hastaneye değişiyor mu bilemedim
Menes Elfida10 sana zorla cevap ver diyen olmadı teşekkürler bir daha benim açtığım tartışmaya yazmayın hayırlı geceler
Menes Elfida10 yahu araştırmaz olunur mu sürekli doktora gidiyoruz zaten herkes herşeyi biliyor ama her yerden bakmak istemiş olabilirim burdan da yazılanları okumak istemişimdir yani bu sizi niye bu kadar rahatsız ediyor ki bu kadar herşeye takılmayın okudun postu beğenmedin geçersin yani bunda ne var 😅
Menes Elfida10 çocuğunuzu hayırla kucağınıza alın diye dua ediyorum size çünkü bilgi almak vermek ve güzel konuşmalar için kullanıyorum bu uygulamayı daha fazla uzatmıyorum😅🌹🌹🤗🤗🤗🤗
Bilgeninannesi Önce arama butonuna “şeker yükelemesi” yazarsanız orda detaylı fikirlere ulaşırsınız 😊
NaimeYilmaz Merhaba, İstediğiniz postu açmakta özgürsünüz. 🥰 Üyeler tarafından sınırlandırılma getirilemez. İlgili hesaplar forumdan uzaklaştırılmıştır.