Yagmur2020 en azından yorum yapmıyor şükür bizim durumumuz kötü değil idare ediyoruz ilkini özelde doğum yaptım aile de herkes kaynanamdan tutta anneme babama kadar boşa para verme devlete git dedi ki yengem özelde doğum yaptı sadece birini devlette yaptı ondanda pişman oldu devlet hastanesinde ilgi yok diye korkuyorum eşim kafama göre gidiyorken aman boşa verme yok özele götürme gibi akıllar verildi annem babam ya onlar yaptı gerçekten erkekler çok kıymetli bunlara