Busrasalt Merhaba, 8+3 hamileyim. 5.haftamda öğrendim. Herhangi bir belirti yokken hemde. Sadece gögüslerim şişti. Ben sağlıkçıyım zaten. Öyle kan aldırayım her şeyime baktırayım derken öğrendim hamile olduğumu. Aşırı halsizdim uyku modundaydım devamlı sadece ilerleyen zamanlarda. Onun dışında tek bir belirti bir şeyim olmadı şu zamana kadar şükürler olsun 🙏🏻 daha bugün kustum 🥺 ilk defa sonra yine hiçbir şey hissetmemeye başladım. Telaş etme yani kişiden kişiye göre değişen bir şey bu olay. Sende farklıdır başkasına daha da farklı.