32+1 olduk özellikle geceleri bel ve kasık ağrısı beni korkutuyor adet sancısı gibi oluyor bazen sonra gün içinde olmuyor. Kaç kere hastaneye gittim sancı bu mu diye😂 benim de ayaktayken karnım sert hatta baya sert ama uzanınca hiçbir şey yok bunun için de 30. Haftada gitmiştim sancı ya da kasılma değilmiş😂 bebek büyüdüğü içinmiş.