Fdmdrk benimde 32. Haftada farkedilmişti 3 hafta karın çevresinde gelişim geriliği var diyerek.3 gün yakın takip için hastanede yattım doopler ölçümü ve nts takibi yapıldı, daha sonra haftada iki kez hastaneye gitmek üzere tabırcu oldum şuan 34. Haftadayım 3 günde bir gidip ölçüm yaptırıyorum , doktor sıkı sıkı tembih etti hareketlerini mutlaka kontrol et eğer azalırsa ve hissetmezsen hemen gel dedi 37. Haftada doğum yapacağım🙄 kilomuz düşük😞 ilk öğrendiğimde dünyalar başıma yıkıldı durumu algılayamadım , evet halen çok endişelerim var ama herşey Allahtan.. size de geçmiş olsun sağlıkla alalım yavruları kucağımıza🙏 Endişe etmeyin doğuma yakın bir haftada olduğu için korkulacak bir şey yok