Merhabalar.28 haftalık gebeyim.Sıcak banyo yapmıştım çıktığımda iki göğsümden de süte benzer ama tam değil beyaz koyu su aktı.şaldır şaldır dedi ama sızı şeklinde 2şer damla
.Bunu yaşayan var mı iyi bişey mi kötü bişey mi erken doğum habercisi falan olabilir mi doktorumu arasam mı? Ağrım yok çok şükür.