Bende ilk 6haftalıkken sağlıkocagında yaptırmıştım tiroidim yüksek çıkmışti. Sonra çevremdekiler sağlıkocağı kan testleri yanlış olabiliyor hastaneye git orda yaptır deyince 2 gün sonra hastanede tekrar kan testi yaptırdım ve sonuç hiçbirşeyim yokmuş. Yani demem o ki tek bir yere güvenmeyin! 2 günde tiroidimin yokolması imkansızdı çünkü. Aklınızda olsun😘 şimdi 19+3üm ve hala hiçbir kan testinde tiroid çıkmıyor🤷🏼♀️