Kbra1234 Kızlar son haftalardayım ths:5.37 t4:0.49 biri yüksek biri düşük bebekte zeka geriliği olur diyorlar bilgisi olan yazabilir mi?
Meryem15Denizzz Kbra1234 Malesef öyle diyor doktorlar bende de var troid şuan normale girdi ama sizin son haftalarınız zaten bi sıkıntı olsa belli olurdu bu zamana kadar
Gamzeli_03 Kbra1234 ben hamile öğrendiğim günden beri ilaç kullanıyorum normal de bende yoktu tiroit hamilelik çıktı doktorum 2 2.5 dan yüksek istemiyorum dedi benim 3.40 çıkmıştı euthyrox 25 ile başladım 75 şimdi 50 mg kullanıyorum her ay düzenli kan verdim evet yüksek olması sıkıntı doktorunuz ile görüşün bu konuyu
Aminem2020 Kbra1234 bende 3gun 100 4gun 75 kullanıyorum cnm 8yildir tiroit hastasiyim bende en son gittiğimde benimde değerlerim bi garip çıkmış anlamadim ama bu hafta bende terkar kan vereceğim insaAllah sizdede bişey yoktur bence çok kafaniza takmayın Rabbime emanetler
Kbra1234 Gzde_1 gebelikten önce kullanıyordum 25 gebelikte sürekli yüksekti 100 e kadar çıktım endokrin doktoru normale düştüğü için haftasonu 100 haftaiçi 75 al dedi ona rağmen 5.37 şuan
Ftsss Gamzeli_03 bende euthyrox kullanıom ama şimdi piyasadan kalkmış sanırım şimdi levotiron kullanıyorum dier ilacı bulamıyorum
Gamzeli_03 Kbra1234 hala çok yüksek Beyaz ve kırmızı lahana yeme netten de bak ister tiroit yükselten yiyecekler neler diye benim Kurban bayramın da 5 kusurlara çıktı çok korktum ihmal etme sakın
Meryem15Denizzz Kbra1234 İçinin rahat etmesi için tekrar dan bi bebeğine baktır detaylı ultrasonda anlaşılacak bişeyse baktır tekrar en azından için rahat etsin inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Kbra1234 Aminem2020 orası illaki öyle aöa benekte zeka geriliği yapar yazılarını okuyunca ister istemez insanın canı sıkılıyor
Meryem15Denizzz Kbra1234 biliyorum ama hani belki tekrar bakılırsa Allah korusun bi sıkıntı varsa belki anlaşılır diye dedim çok anlamıyorum ama
Kubrakok Kızlar merhaba, başlığı görünce kendi kan değerlerime baktım tsh,t3, t4 olarak ayrı ayrı yazılmış en önemlisi hangisi biliyor musunuz
Marinedeniz Kubrakok genelde tsh degerlerinde degisiklik oluyor eger hastalik ileri seviyedeyse t3 ve t4 de degiskenlik gosterir
Defne-Efe Ben merhaba kızlar bende 27 haftalım hamıleyım. Boğazımda 6 tane nodül olduğunu ögrendım. Ilac kullanmaya başladım. Bebegıme zarar verır dıye cok korkuyorum
Grhn Kbra1234 canım hiç kafana takma öyle bir şey yok zeka konusunda. Youtubede doktor kağan kocatepeyi dinle mutlaka bu konuyuda anlatıyor. Bebeğe hiç bir zararı yok ilacını kullandığın sürece. Aksine ilaç kullanmadığın zaman zararı oluyor . Her ay kan tahlili ver dahiliye doktoruna git. Bende 8 aydır giidyorum ilaç kullanıyorum hiç bir sıkıntım yok bebeğimde de bende de .
Defne-Efe Grhn cok teşekkür ederim canm. Bir kac arkadas daha bu forumdan yazıp içimi çok rahattılar. Günlerdır internetten arastırıyorum ıyıce psikolojim bozuldu inanın. Ameliyat nodül denınce de kafam karmakarışık oldu halıyle
Grhn Kbra1234 yeni başladıysan zamanla düzelir canm benım de her ay değişiyor ilacı kullandığın sürece korkma
Kbra1234 Grhn yok kuzum 2 yıldır 25 mg kullanıyordum gebelikte 2.5 altı olması lazım bi düzeliyor bi yükseliyordu haftaiçi 75 haftasonu 100 kullanıyorum 7 kasımda 1 küsürdü şuan 5 üstü