Mahlikarumeysa Merhaba kızlar 37+2 haftalık hamileyim bugün çok sık bi şekilde şiddetle vajinamda baskı hissediyorum çok canım yanıyor aranızda yaşayam varmı neden olur acaba
Kvsraykt Mahlikarumeysa bebek doğum kanalına ilerliyor o yüzden ağrı baskı zonklama iğne batması gibi şeyler hissedebilirsiniz
Mahlikarumeysa Obsesifk 32. Haftafa dönmüştü canım ilk defa bukadar şiddetli oluyor bu baskılar doğumu başlatır mı acaba
Obsesifk Mahlikarumeysa hiç bilmiyorum ki bende daha 30 haftalığım ama zamanın yaklaşmış kendini hazırlıyordur belki doğum kanalına giriyordur
Obsesifk Mahlikarumeysa ayaklarını belini sıcak tut geçen akşam bende üşütmüşüm gecem uykumdan uyandırdı kasıklarımdan sancı geliyor sandım ama geçti yattım uyudum
Kvsraykt Mahlikarumeysa hiç bilemeyiz onu bende hala bekliyorum baskıyı 34 haftadan beri çekiyorum şuan 39+5 oldum bugün nişan geldi bel ağrıları başladı ama nst de sancı yok