Kizlar 10+4 haftalik hamileyim dün aksam ödüm koptu sol tarafima bi agri girdi size anlatamam... bundan 8 ay önce tüp mide ameliyati oldum ve simdi hamile kaldim aslinda riski varmis ama planli degildi her kücük bir agrida korkuyor insan ister istemez.. dün doktora gitdim rahim büyüyormus ondan olmus aceba sizdede öyle batma gibi agri oluyormu???