Merhaba hanımlar. Bebegim tam 3 aylık oldu bulantımda azalma oldu artık günde 1 veya hiç bulantım olmuyor. Fakat böyle her an bulantım olacak gibi içim halsizim hala istahsızım canım hiç birşey istemiyor başım agrıyor sürekli uzanıyorum. Bu durum ne zamam gececek?