Mryslny bence çocuk nimettir , rızkıyla gelir , biz bebek sahibi olabilmek için 6 sene uğraştık iki kişi çalışıp o kadar çok borca girdikki, 19 uncu haftadan beri dusuk riskim oldugu icin raporluyum aldigim paranin yarisini aliyorum ev kira , insan dusunuyor nasil olcak bu kadar borcla diye ama ikinci cocugumda olsa ucuncu de olsa bogaza kadar borca girerim,Allah sağlık verdiği sürece çalışır öderiz ,rabbim kimseyi evlatsiz bırakmasın, ben bu konuda size hak verdim bence kesinlikle aldırmayın eşinizle oturup düzgünce konuşun Allah yardımcınız olsun 🙏