Benim erken doğum riskim var 29 dan beri kanalda ,, ve benden nişan gelmişti gitmiştim doktora bebek kanala inmiş demişti çok ağrı var vardı karnımda alt tarafımda yürüyünce az biraz hemen ağrım oluyo hissediliyor karnım aşağıda mesela o boşluğu karnında hissediyosun