Kardelenyigit 01adaa https://imgyukle.com/i/4b679c3c-1278-4d7c-a824-b470773d5dc9.RzQXjh kuzuş banada bakar mısın hiç üstten böyle görünüyor muydu ☺️
Kardelenyigit 01adaa 13 kuzum orda 😊12de de vardı 1 hafta önden gittiği için mi bilmiyorum bunlar net görünüyor ☺️
Meryemd 01adaa amin ins rabbim hepimizin gonlune gore versin🙏oncelik saglik ve hayirli olmasi sonrada kalbimizde geceni 🙏
Kardelenyigit 01adaa ay inşallah bitanem ya eşim çok istiyor ayrımdan değil gönlü ona çok yatkın hayaller kuruyor iş yerime götürürüm falan diyor acaba bu hafta gitsem söyler mi doktor yoksa 16 olduktan sonra öı gitsem 😊
EbruIrmakAhmet Benimde sanırım kız 😃 ikili tarama testinde söyledi ama emin değilim ben 3 hafta sonra gidicem netleşir heralde bi kızım var oğlan olaydı iyiydi ama 😂 Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin