Bende 13 haftalık gebeyim ilk muayeneye gittiğimde kanama alanım olduğunu ve düşük tehlikem olduğunu söyledi doktorum progestan 100 mg kullandım 45 gün boyunca çok şükür bu hafta muayeneye gittiğimde kanama alanı kapanmıştı ve progestanı bıraktık ☺️ Çok fazla dinledim ayağa kalkmamaya çalıştım ve düzenli şekilde ilacımı kullandım geçti çok şükür zaten gebeliklerin %65 de görüldüğünü söylemişti doktorum çok endişelincek bi durum değil canım geçmiş olsun